onsdag 29 januari 2014

Magsjukan..

Behöver man säga mer? Både jag och min syster är drabbad hittills, vi blev antagligen smittade av brorsbarnen. Rackarns små ungar, haha.
Ligger nu utslagen för andra dagen, men har lyckats få i mig en bit limpa utan kanter och vatten, hurra!

Tur att denna pys har hållt mig sällskap när Kalle har jobbat:

Wille

Nu har jag sån sjuk längtan till hästarna, men jag tar mig inte de få stegen ut till hagen och stallet. Hua. Imorgon däremot, då hoppas jag kunna mysa med dom igen!

Klara

Kram Sandra

4 kommentarer:

  1. Usch magsjuka är inge roligt. Hoppas ni kryar på er!!

    SvaraRadera
  2. Inget roligt alls!
    Krya på dig!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh stackars du!! Jag lider med dig...fy så jobbigt att ha magsjukan. Förutom det eländet så skulle jag säkert längta ihjäl mig efter att få gå på en hundpromenad. Jag förstår dig helt och fullt att du längtar efter hästarna, så jag håller tummarna att du kryat på dig så pass att du kan vara med dem i morgon. Limpa och kant är inte fy skam! Heja heja!

    SvaraRadera
  4. Fy sjutton! Krya på dig :)

    SvaraRadera