måndag 17 juni 2013

En hälsning från Ysjö helgen

Arrak satt på bron och hälsade välkommen!


Vi njöt av naturen,


och kollade in den kommande bärsäsongen...


det såg ljust ut såhär långt!


Vi åt gott



och njöt av samvaron.


Sofia och mamma busar med Lilly och Arvid.


Nicklas hjälpte oss att byta kranar osv,
det är rart med barn ;)


Lite lek med att försöka jämna till ett före detta potatisland.


Tack för hjälpen och det trevliga sällskapet!
Det var verkligen en toppen helg.


Kram,
Sussi på gården





6 kommentarer:

  1. Så fantastiskt mysigt!
    Jag blir glad av trasmattan på bron.

    SvaraRadera
  2. Så fint stugan ligger, och ljusblå
    det var jättefint och somrigt.
    Sjöbilden skulle kunna vara från våran
    sjö, och hoppas det blir mycket hjortron.
    Fast jag är lite rädd för myrar, sjönk till
    midjan en gång och fick dra mig upp på
    korgen jag hade med mig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig helg:-)
    kram Maria

    SvaraRadera
  4. Såå trevligt ni haft det...underbart!! :)

    Önskar dig/er en riktigt trevlig midsommar :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. Alltid roligt med sällskap och god mat :)
    Roligt att du kom int till mej hälsa på. Önskar er en riktigt skön midsommarhelg!

    SvaraRadera
  6. Tittar in & önskar en god midsommar

    kram Kajsa

    SvaraRadera