lördag 7 februari 2015

Det gäller att njuta av årstiden

I helgen har vi stugmys! Och vad smakar väl bättre än att äta ute då man är på tur?



Till knastret av en värmande brasa!


Även Arrak njuter av att vara med. Spänt sitter han och väntar på att maten ska bli klar någon gång...


Till och med skoter tycker han om att åka  efter många års träning...


Det är härligt med riktiga friluftshelger att vila upp både kropp och själ på!

Vad hittar ni på i helgen?

Kram på er alla,
Sussi på Stolpås

8 kommentarer:

  1. Åhh så mysigt det ser ut! Ja vi var ute heela dagen igår så gött! Ha det bra Sussi. Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt det ser ut med mat ute vid elden.
    Gulliga Arrak sitter där så fint.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Åhh vad mysigt med en friluftshelg...när jag var barn/ung gjorde vi mycket utflykter med min familj...på vintern åkte vi mycket skidor...och i skogen gick vi på sommaren...det är sånt man aldrig glömmer ;))...gott att äta ute i det fria...
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Här har huset varit fullt av familjen i omgångar. Härliga bider från din helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Det ser ju jättehärligt ut. Fina bilder.
    I lördags så var ju vädret jättefint. Skönt att passa på att vara ute. Är ingen vintermänniska, men då jag ser dina mysiga bilder så ............kan jag ändra mig.

    Måndagskram.

    SvaraRadera
  6. Det ser helt fantastiskt ut! Blev så sugen på ge mig ut och åka skidor i helgen, undrar om jag inte har ett par stående någonstans.. Har nog inte åkt sedan jag var liten, men i år finns det ju faktiskt lite snö, och när solen tittar fram som den gjort i helgen vill man ju verkligen vara ute så mycket det bara går!
    Önskar dig en fin vinterdag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Ser så härligt ut, allt smakar så
    gott när man äter vid en brasa. Och så
    fin hund du har, jättefint foto där du
    fångat honom i sidospegeln.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  8. Oj så härligt. Visst smakar både mat och fika bättre ute.
    Vilka mysiga bilder. Kramen

    SvaraRadera