söndag 3 maj 2015

Premiär eldar!


Jag har varit tillsammans med barnbarnen, 


medan sonen hjälpt till med installationerna av nya pannanläggningen.


Tur han är så snäll...att han är rörmokare gör det hela enklare!


Jag har även hunnit kratta klart i trädgården, så skönt!


Haft sällskap på djur rundorna av underbaraste Lilly och Arvid, tänk vad dom hjälper sin farmor!


Ikväll har prov eldats för första gången och jag har läst manualer och försökt förstå mig på...


Till och med middagen åt vi i pannrummet!


Arrak ligger i uterummet och håller span på vart alla är och gör...

Önskar er en fin vecka!
Kram Sussi på Stolpås

10 kommentarer:

  1. SÅ HÄRLIGA BILDER PÅ BARNBARNEN OCH ARRAK SÅG
    UT ATT TRIVAS.DET ÄR HÄTLIGT MED BÅDE UNGAR OCH DJUR.
    HA DET SÅ BRA ÖNSKAR HAJAN

    SvaraRadera
  2. Härligt när sina nära och kära kommer på besök till en. Snällt också när man får hjälp med både det ena och andra.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Oh vad bra när man har experthjälp i familjen. Vi har två snickare och en elktriker och det tackar vi för. Roligt för dig blev det också med små hjälpredor vid din sida. Skönt när installationen är på plats.
    Ha en fortsatt bra vecka önskar Eva

    SvaraRadera
  4. Middag i pannrummet var säkert en sån
    där sak som man kommer ihåg länge, och
    roligt att du haft barnbarnen hos dig.
    Fin hund har du också.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  5. Så mysigt med middag i pannrummet :)
    Mysiga bilder <3 Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  6. Det är härligt med de små barnbarnen, har två små killar som ofta hälsar på. Kul ställe att äta middag på...
    Den yngste sonen har en liten gård med hästar, hundar, höns och får... tre av fåren är mina, det är underbart.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Hej hej! så stora de blivit barnbarnen :) härligt att få rå om dem kan jag tro!!!Vilken tur ni har rörmokare i familjen det blir ju både smidigare o billigare :))) ha ett fint veckoslut<3 kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Du har hunnit med mycket du ;))....jag har faktiskt gjort lite ute jag också...klippt ner humlen och klippt ner rosorna ;))....men ryggen tar stryk, eftersom jag har ständigt ont där....nu ser jag att det börjar regna...tur att man har fixat ute då...men gräset måste klippas snart, det växer som attan....
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Go kväll!
    Riktigt mysigt att äta någon annanstans..fniss... Visst är det härligt när man får hjälp av sina barn..och sedan hade du ett fantastiskt sällskap förstår jag, av barnbarnen! Ha en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Vilken duktig son! Vad perfekt att ha en rörmokare som son, det hade jag behövt mååååånga gånger!!! Gissar att det smakade bra med lite mat under arbetet. Och så mysigt med barnbarnen :)

    Kramar aka

    SvaraRadera