måndag 7 juli 2014

Publicerad på Tyras Hästar

Så kul att titta in på www.tyrashastar.se och se att man är publicerad. Jag har ritat en header till henne, som hon kanske ska använda sig av. Här är ett utdrag från inlägget;



Här är en bild på headern jag gjort;


Som Tyra skrev i sitt inlägg så tar jag emot beställningar. Antingen i serieform som hennes header, eller blyerts som bilden här under. Ett blyertsporträtt kostar runt 400kr beroende på önskemål om storlek och motiv. Maila mig om ni är intresserade: sandra.engberg@hotmail.com 



Kram Sandra 

6 kommentarer:

  1. Hej Sandra! Jag tycker att du är helt fantastiskt duktig! Någonting jag dock la märke till var det låga priset på ett blyertsporträtt. Läste på Tyras blogg att bilden på Bambo tog 15 timmar att teckna. Om vi förutsätter att den bilden är "värd" 400 kronor, gör lite enkel matte och räknar ut vad du får i timpenning för det så är det ca 27 kronor. I mina ögon är det väldigt, väldigt lite med tanke på hur mycket tid och engagemang det krävs för att göra en så fin bild. Jag tycker absolut att du ska ta ett högre pris, speciellt när du är såpass duktig som du är och gör så detaljerade och fina teckningar! I min mening hade det inte varit alls konstigt att femdubbla priset.
    Lycka till med ditt tecknande! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mimmi! Tack för din kommentar! Jag såg också att hennes bild hade tagit 15 timmar att teckna, vilket säkerligen stämmer. Men man använder väl olika teknik, speciellt vid skuggning, och hennes teknik tar längre tid än min, porträttet jag lagt upp här tog 5-6 timmar att teckna och då tycker jag att det är prisvärt även för min del :) Sedan är det ju så roligt att rita så jag gör hellre fler porträtt till ett billigare pris än inga eller få till ett dyrt :) Roligt att du var så uppmärksam och även omtänksam! :)
      Hälsningar Sandra

      Radera
  2. Alltså wow vad duktig du är! Jätteimponerad :D

    SvaraRadera
  3. Vad kostar en ''seriebild'' på två hästar och en hund?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma!
      Det beror på storlek på din önskade bild och lite hur du vill ha den, skicka gärna ett mail till mig på sandra.engberg@hotmail.com så kan vi säkerligen komma överens om något :)

      Radera