måndag 13 oktober 2014

Välkommen

Tänkte ruska liv i Stolpåsbloggen igen!
Det var ju mest Sandra som bloggade här och sedan hon köpte en egen gård tillsammans med Kalle, har det ju inte funnits ett enda inlägg härifrån...


Så nu önskar vi er ❤️ välkommen igen!


Arrak är lika mysig som vanligt,


Tackor och baggar bor såklart kvar!


Likaså Rota och Sara,
samt 


Juliette!


Tessan vår yngsta dotter.
Barnbarnen Lilly och Arvid, sonen Nicklas och Sofia är våra närmaste grannar.
Samt mina svärföräldrar bor kvar.

Så det är inte så olikt sig trots allt...
Hoppas på återseende!!!

Kram Sussi  Stolpås









9 kommentarer:

  1. Gokväll kära Sussie! Kul du blåser liv i bloggen igen:)Det är så kul att vi gamlingar finns kvar än! Det börjat ta på dom.Ja jag o gubben haft det lugnt..synd bara att det är mycket mat över som barn o barnbarn skulle ha. Fast det blir en annan gång.Tack för titten vännen 💖 Gunilla

    SvaraRadera
  2. Gud vad mysigt att kunna bo med alla dom man älskar som mest intill ... Så skulle jag också vilja bo. Med hela min familj i framtiden :) Man måste ha drömmar.

    SvaraRadera
  3. Det var roligt har faktiskt saknat er blogg. Hälsar så gärna på igen.
    Er hittade jag första gången hos Tre Tanter, men de kommer nog aldrig tillbaka. Du undrade om barnen var med på detta klappbyte.. Nej det tror jag inte de skulle klara. Att få ett paket som
    de kanske gillar, sen att lämna tillbaka detta, nej det går inte.
    De får sina klappar, vi vuxna har detta. En del kallar det Pyramidspel- Klappen måste kosta minst 100 :- . >Har en granne här som berättade att de har 3 st och de tre får bara gå på. ca
    125;-. Jag visste inte att man kunde få tag i så snygga och andvändbara saker för 100:- men på detta vis har vi ju råd att vara med, och roligt bliver det kring utdelningen.
    Kan inte förklara men vi vuxna har ju allt, och det är ju inte
    meningen att man skall bli utfattig på kuppen.
    välkommen tillbaka till bloggvärlden- kram Hajan

    SvaraRadera
  4. Så kul, välkommen tillbaka.
    Mamma C

    SvaraRadera
  5. Jaa det var länge sedan....kul att du fortsätter. Och snö har vi fått så det räcker...kul tycker jag, som vill ha riktig vinter...men det blir snart plus grader på tisdag ;(.....
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad glad jag blev att se din kommentar på min blogg. Jag tänkte på dig nyligt, när jag kollade på gamla inlägg och kommentarer. Det är så många av mina bloggvänner som slutat blogga. Kul att du vill börja igen :)
    Välkommen tillbaka!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Åhhh...superhärligt!
    Minnena dök genast upp & Välkommen tillbaka!
    Skönt när allt är "som vanligt" ;-)

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Roligt att du är tillbaka. Ni verkar
    vara en stor härlig familj, och skönt
    att det mesta är sig likt.
    God fortsättning och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera