söndag 28 december 2014

Julen 2014

En underbar jul har vi haft sånär som på en ihållande förkylning hos mig...
Med uppesittarkväll här hemma på Stolpås i Vithuset som vi brukar ha.


Med lite smått och gott att äta mellan spelen!

Julgröten och julklappsspelet hade vi hos Theres på julaftonsmorgonen, något som verkar bli en tradition och traditioner är alltid trevligt.


Kalle-Anka, julmiddag, tomten och julspel hade vi hemma hos Sandra och Kalle på Pottänggård, som de köpte och flyttade till i somras!


Det är härligt att få fira julen tillsammans med barn, barnbarn, mamma och svåger. Peppson och jag är allt bra lyckligt lottade!


Endel av oss avslutade kvällen med att hälsa på pappa på graven och midnattsmässa.


Nu vill jag önska alla en God fortsättning!


Så laddar vi inför nyår,
eller hur?

Kram Sussi på Stolpås



8 kommentarer:

  1. Ni verkar alltid ha det såå mysigt!...Joo denna film måste alla se som vill skratta o även en liten tår kom allt hos mig :)Kram o trevlig nyår/ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Riktigt mysigt julfirande! Vilka stämningsfulla bilder du bjuder på. Vacker dukning och trevlig samvaro. Och de där pardörrarna är ju såååå vackra, så fint med det färgade glaset!!

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  3. Så mysigt ni har det =) Gott nytt år !

    SvaraRadera
  4. Så mysiga bilder från din jul!
    Servettvikningarna i form av hjärtan gillar jag, du kanske minns att jag gillar ♥♥ :)
    Ha en fin dag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Men så härligt! Precis så där ska julen firas <3 Och så skoj med din lilla hälsning hos mig så att jag hittade hit till denna bloggen! Önskar dig och de dina ett fint slut på 2014 och en underbar start på det nya året. KRAMAR!

    SvaraRadera
  6. Härlig jul med hela tjocka släkten! Duktigt gjort av er att ta er till midnattsmässan, själv var jag för trött men det är ju mysigt... Gott nytt år! Kikar in här snart igen...

    SvaraRadera
  7. Så härligt att läsa om er jul, trivsamt och mysigt med familjen.

    Åh vilka fina dubbeldörrar med det där olikfärgade glaset. Antar att det alltid funnits i ert hus.

    Gott slut till dej Sussie.

    // Lissen

    SvaraRadera
  8. Helt enkelt bara...
    HÄRLIGT!

    SvaraRadera