lördag 4 april 2015

Glad Påsk

Vill jag kika in och önska er alla!


Njuter här hemma på gården i år av påskägg. 


Långa goda frukostar,
efter lite sovmorgon såklart!


God mat har det bjudits på både här på Stolpåsgård 


och på Pottäng gård hos dottern och Kalle. 


Bron har oljats in och vår städats,


Letar vårtecken ute i rabatterna...
en och annan blomma blommar redan!


Såsom krokusen 


Julrosen och Tibasten!


Imorse kom Pottängänget ner ridandes och tog en fika vid bron tillsammans med oss, så trevligt!


Hoppas ni alla har en fin påskhelg!

Kramar Sussi på Stolpås 

10 kommentarer:

  1. så trevligt det låter, kaffe vid bron. Sådana traditioner skall man vara rädd om. God fortsättning på Påsken.

    Hajan

    SvaraRadera
  2. Jo då, so far so good...här hade vi middagsbjudning i går, så det blev sovmorgon idag ;))....ser att det kommer lite fjun från himlen idag, och så sitter jag och tittar på bofinkarna som kommit till mina fågelmatare ;)...nä nu måste vi ta tag i gårdagens disk ;(.....in i maskinen med det, hihi....
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Börjar med att gratulera i efterskott!! Har läst i kapp ett par inlägg :-)
    Påsken ser ut att ha varit jättemysig!! Härligt att umgås med nära och kära!
    Blir så glad, när jag tittar på dina bilder!! Kan riktigt känna in stämningen i dom..och du..så fint det blommar hos dej!
    Önskar dej en fortsatt härlig annandag!! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Väldigt många fina saker. Fina bilder. Ser så mysigt ut. Påsken är GLAD tycker jag.

    Men nu är påsken slut. I morgon en helt vanlig tisdag.

    Kramkram från mig

    SvaraRadera
  5. En riktig härlig påsk som du/ni haft. Här har det varit toppenskönt och bra med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder mamma! Och så passande att ni fikade precis när vi kom ridandes! :)

    SvaraRadera
  7. Det var fina bilder från påsken.
    Och jag hittade dig på insta nu, kul
    och följa dig där.
    Ha en bra lördag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  8. Åh så fiina påskbilder! Ja mu.är alleredan den över också...det går så.fort allting.Tack för titten hos mig med dina avtryck;) kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker bricka:) hoppas annars du haft en kul helg.

    Om du gillar New England kan du kika in min nya post:)

    ha en kanonvecka

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera