måndag 26 mars 2012

Sandra & Gubben

Nu har vi haft ett gäng riktigt härliga dagar i fjällen, jag, Theres, Nicklas, Sofia och Lilly bodde i en stuga på Kvarnsjö Camping utanför Klövsjö. Mamma och pappa har sin husvagn på samma camping.

Vi har fyllt dagarna med allt från att åka vessla och snowboard till att bada och bara promenera. Jag skulle ha kunnat vara där betydligt mycket längre, men det var kul att komma hem till Gubben och de andra djuren också!

Här kommer en rykande färsk bild på mig och hästen min. Jag plockade med mig mamma ut och instruerade hur hon skulle ställa in kameran och så vipps sköt hon av ett gäng bilder. Och detta är faktiskt ingen impuls fotografering som jag ofta har för mig, denna bild ska faktiskt komma med i en tidning kring maj-månad. Den som väntar får se...



Trevlig måndag till er alla!

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar