onsdag 20 juni 2012

En underbart fin kväll

Sandra bjöd med mig på en tur med Ludde.


Vi tog en sväng på åkrarna och kollade hur det gick för Peppson,


han kör med betesputsen för fullt.
Och bra resultat blir det!


Såklart får ju Ludde en massa uppmärksamhet när han kommer,


innan Peppson drar vidare igen.


Mot ladugårds väggen blommar det vackert i blått, 


kalla det ogräs eller ej,
men de är ena hejjare på att klara sig år efter år.

Nu är det bara en jobbar dag till innan Peppson och jag går på semester,
HÄRLIGT!!!

Kram Sussi på gården

1 kommentar:

  1. Här hade vi också en härlig kväll:-) Har rensat tre stora korgar med ogräs i köksträdgården, och än är det inte slut! Känns bra att vara igång i alla fall, för det har hängt över mig länge. Jag kom liksom av mig i våras när det var så kallt, hade ju frusit ihjäl om man skulle legat på marken och rensat då!
    Trodde att jag skulle hunnit med en ridtur ikväll också, men det kanske hinns med imorgon(när man inte har nååånting att förbereda inför midsommar).
    Ha en skön semester och midsommar,
    Kram Maria

    SvaraRadera