tisdag 26 juni 2012

Ett dopp i sjön!

Jag och min hund Wille, samt Evelyn och hennes hund Jackson drog till stugan i Gårdsjön och badade med hundarna i söndags. Ibland måste man liksom svalka djuren en aning. Och hundarna busade som aldrig förr!

Här kommer några bilder både från land och vatten:

Wille Boy.

Wille tyckte det var kul att sträcka på benen i vattnet!

Kompisbild.
Jackson och Wille.

Evelyn ute i det blå.

Att virriga Wille kan se så lugn ut.

Nu säger jag tack och hej för idag, från ett regnigt Alnö.
Hoppas skörden klarar sig!

/Sandra


3 kommentarer:

  1. Söta hundar!
    Jag hoppas också att er skörd klarar sig. Här lite söder ut har mycket lagt sig de senaste dagarna och jag lider med bönderna. Och just i år när vädret i övrigt varit så gynnsamt!

    SvaraRadera
  2. Brukar vara poppis hos vovvarna att få ta sig ett dopp:-)
    Själv håller jag mig mest på land! Gillar den temperaturen bättre;-)
    kram Maria

    SvaraRadera