söndag 24 juni 2012

Svensk sommar, del 4

Midsommar är sommarens största firande i Sverige, i alla fall enligt mig. Och i år hade vi sånt underbart väder i Sundsvall att jag knappt kunde tro att det var sant! Jag fick mig en riktig bonnbränna.

Jag och vännerna drog till Gudmunstjärn utanför Indal och firade.

Majstången

Efter det åkte vi hit hem till Stolpås och grillade i solskenet!

Lilly var också med och firade!

Från vänster har vi: Amanda, Henke, Eddie, Evelyn, Stefan,
Kalle och syster Theres.

Grillat är underbart!

Hoppas ni också har haft en midsommar att minnas med nära och kära!
Må så gott allesammans!
/Sandra

1 kommentar:

  1. Härligt rödblommig/sönderbränd man såg ut hörrudu ;) Men trevligt hade vi!
    Här har du lite bilder från dagens äventyr ivf! :) http://kelpiebus.blogg.se/2012/june/bildbomb-jackson-och-ville-i-gardsjon.html#comment

    SvaraRadera