lördag 14 juli 2012

Serietecknande!

Jag nämnde för en tid sedan att jag skulle bli publicerad i tidningen Min Häst med en serie som jag gjort, och nu har jag tagit mig tid att scanna in det hela från tidningen, som kom ut i maj. Så lite senfärdig är jag allt.

Omslaget till tidningen.
Serien Flora handlar om ett nordsvenskt kallblod, eftersom det är en av mina absoluta favoritraser.

Sida 1-2.

Sida 3-4.

Sida 5-6.

Sida 7-8.

Intervju. Tänk att jag och min lilla krake till häst fick
äran att vara med på bild! Klädda i cowboy-stil naturligtvis!

Jag är otroligt tacksam och förvånad att Min Häst köpte min serie, det har varit en jätterolig process och jag har haft så kul när jag gjorde serien!

Och ännu mer tacksam är jag för att dom även köpt två till serier av mig som kommer att publiceras under 2013. Detta är verkligen en dröm som gått i uppfyllelse! 

Ha en underbar lördag alla ni där ute!
/Sandra

5 kommentarer:

  1. Vad roligt!
    Och vad begåvad du är, på alla möjliga sätt.
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Det där blev ju jätte bra! Du är så himla duktig och som ett stort Min Häst fan är jag väldigt imponerad!
    Har du en mailadress jag kan nå dig på, jag har ett litet förslag jag skulle vilja berätta mer om? :)

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vältecknat, precis som det ska vara! Jag är jätteimponerad! :)

    SvaraRadera
  4. Men åå vad roligt, GRATTIS. Jag läste Min Häst när jag var liten och jag älskade den, fastän jag aldrig direkt varit en typisk hästtjej.
    Du sköter nog mammas blommor galant tror jag, duktiga du. Jättehärliga bilder på vackra djur och natur.
    Kram Ninna

    SvaraRadera