fredag 18 oktober 2013

En tur till Ysjö

Förra helgen följde jag med mina föräldrar till deras stuga i Ysjö, och oj så mysigt vi hade det! En helt fantastiskt fin stuga/hus. Den är belägen bara några kilometer ifrån Junsele, så i somras var vi på Junsele djurpark och vi såg också konsert med Brolle när han hade sin folkparks turné. En lite by som det händer mycket i. Men förra helgen så bara slappade vi och hade det skönt. Jag fick en hel del tecknande gjort, men utöver det så åt vi bara god mat och klappade oss om magarna.

Ysjö

Mamma har inrett vardagsrummet så fint med djurtema. 

Vardagsrum

Syrran och Arrak var också med, här framför den underbara kaminen. 

Syrran och Arrak

Vi lyxade till det och åt surströmming en dag - min absoluta favoriträtt, alla gånger.

Surströmming

Lilla Wille var med och fick även ställa upp som modell i skogen:

Wille

Längtar redan tillbaka!
Kram Sandra


3 kommentarer:

  1. Så fint inrett. Surströmming låter inget vidare. Har provat en gång och blev så sjuk hela natten, då äter jag sill istället.
    Ha en fin vecka.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Ååå såå mysigt inrett!!
    Brolle är ju så bra..förra året såg vi och hörde honom på julkonsert..såå fint! :)
    Önskar dig och de dina en riktigt fin fortsättning på veckan:)
    kram Lollo

    SvaraRadera