söndag 4 november 2012

42 år av kärlek

Detta inlägg vill jag tillägna min farmor och farfar som för 42 år sedan såg varandra för första gången, just denna helg. Vi här på gården tyckte att det var värt att fira så igår blev det fest! Kvällen bjöd på god mat, trevligt sällskap och massor med minnen.


Det finns ingen som gör lax bättre än farmor, mums!


Världens sötaste Arvid var självklart med och firade!


Lilly Vanilly visade moves på dansgolvet


Arvid somnade så sött i farmors famn


Personligen så avslöjade mitt läppstift mig när jag skulle sno en puss av Arvid. Ooops! 


Jag fick ingen bild på kärleksparet igår kväll, så den här bilden från New Orleans för duga. Farmor och farfar sitter närmast i bild. Farfar stilig som få i sin hatt.  


Nu ska jag avsluta detta inlägg genom att hälsa till farmor och farfar att jag älskar er och hoppas med hela mitt hjärta att ni kommer få yttligare 42 härliga år tilllsammans!


Hoppas ni andra också haft en fin helg.
Puss och Kram - Theres

3 kommentarer:

  1. Så underbart! Det är vackert med trogen och uthållig kärlek!

    SvaraRadera
  2. Här kommer ett litet grattis från mig oxå..hi..hi..♥
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Vilket fint inlägg du gjort Theres, om din farmor och farfar, och resten av släkten.

    Kram kram/Ninna

    SvaraRadera