söndag 25 november 2012

Sommarlängtan!

När vädret är grått och trist och snön känns som hundra mil bort när det ändå är i slutet på november, då får jag automatiskt sommarlängtan. Så vad kan man göra åt det? Ja, jag tog och gottade mig i lite sommarfoton. Från en fotografering som jag och kompisen Evelyn drog ihop med våra syrror. Tänk vad mycket syskon får stå ut med, tur att min gillar att vara med på bild:


Ikväll blir det glöggafton hemma hos Amanda och Henke! 

Ha det gott allesammans!
/Sandra

3 kommentarer:

  1. Jag förstår precis. Tänk om vi kunde få lite snö snart!

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbart vacker sommarbild, den värmen behövdes. Här på västkusten är det grått och regnigt och kallt. Men såg precis på vädret att snön är på väg till veckan, det skulle vara mysigt.

    Hoppas ni hade en trevlig glöggkväll.

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Jo tack, lillsyrra som jag är så kommer jag väl ihåg hur det var. När ingen kompis kunde följa med brorsan ut och fiska i sjön- då dög man minsann! Jag var 10 och brorsan 15. Då var det allt roligare med min ponny än att ro runt bror på sjön;-)
    Men syrran ser ju inte ut att må så dåligt i sommarsolen ändå:-)
    kram Maria

    SvaraRadera