lördag 9 februari 2013

Morgonhälsning från Stolpås-stallet

Imorse fick jag nå ryck och filmade en snutt precis innan jag skulle ta ut hästarna, som en liten morgonhälsning från grabbarna som ni får se på bild så ofta!





Och ett litet klipp från hagen och den klassiska "morgon-rullningen".




Så väldigt skumt att höra sin egen röst på video, jag låter precis som min syster, och våra röster är verkligen inte lika i verkligheten - förutom att båda svär som borstbindare.

Så till utmaningen som mamma Sussi skrev om i förra inlägget, var alla bilder på oss kom ifrån:

Bild 1: Farmor och farfar i New York, på ett kafé strax utanför vårt hotell där vi fikade varje morgon.

Bild 2: Pappa Peppson på någon sommarsemester då jag själv inte var med.

Bild 3: Mamma Sussi någonstans i fjällvärlden då jag heller inte var med.

Bild 4: Peppson och Sussi på planet från Atlanta till Amsterdam - jag gillade att alla hade egen TV på sätet framför!

Bild 5: Mamma Sussi och hennes tre knåddar - Sandra (jag), Nicklas och Theres, här var vi i Döviken och firade farbror Stefans 30 års dag.

Bild 6: Broder Nicklas på sin födelsedag.

Bild 7: Sofia på Hotell Södra Berget i Sundsvall - japp, vi bodde på hotell i vår egen stad.

Bild 8: Lilla Lilly när Sandra (jag), Sussi och Peppson var på Furuviks djurpark.

Bild 9: Arvid hemma hos farmor och farfar, alltså Sussi och Peppson.

Bild 10: Sandra (jag) är på väg att sätta upp hagar.

Bild 11: Min syster Theres som också är med och sätter hagar.

Bild 12: Nästan hela klungan på en och samma bild - Peppson, Sussi, Theres, Nicklas, Sandra, Arvid och Lilly. Hemma hos Sandra (jag) på jul!

Lite minne har man allt!

Trevlig kväll allesammans och missa inte melodifestivalen ikväll!
/Sandra

1 kommentar:

  1. Många herliga bilder på "hela tjocka släkten" som de så fint sade det i en av filmerna... jag sett för evigheter sedan.
    Trevligt att man minns var och vad man gjort på de olika ... minnet er som bekant gott men kort.. ibland... hehe, Ha en fortsatt skön söndag!

    SvaraRadera