torsdag 7 februari 2013

"Stolpås borna"

Vi är ju fyra generationer som bor på Stolpås.
Och där med kan skriva på bloggen,
 så jag tänkte nu visa oss...


Vi börjar med Britt och Håkan,
Peppsons föräldrar och mina svär-föräldrar.
De har ännu aldrig skrivit...
Men vem vet,
de kanske börjar?


Peppson själv har heller inte skrivit,
än i alla fall...


Jag (Sussi) skriver ju både nu och då.


Att hitta en bild på Peppson och mig tillsammans var inte lätt?!
Så denna har några år på nacken.


Våra tre barn har alla skrivit,
med olika långa mellanrum...
Här är jag tillsammans med våra "ungar"!


Nicklas vår äldsta,


hans sambo Sofia,
som också bäst som det är skriver ett inlägg.


Deras barn Lilly och Arvid,


våra barnbarn!
De är ju lite för små än för att skriva...


Dotter Sandra,
är ju en flitig skribent här.


Och sist men inte minst Tessan,
vår yngsta.
Som också tar sig tid ibland.


En samlings bild från julaftons morgonen hemma hos Sandra.

Nu har jag en utmaning till er gårds bor...
Vet ni vart och i vilket sammanhang bilderna är tagna?

Så från oss alla till er alla,
en riktigt trevlig helg!

Kram Sussi på gården















9 kommentarer:

  1. Trevligt att få se lite bilder på er alla härliga där på gården!! :)

    Önskar er med en riktigt skön helg
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul det är iallafall att ha ett ansikte på er! Ha en trevlig helg Sussi med de dina! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Det var en stor härlig familj, roligt
    att flera skriver på bloggen också.
    Och nej det blir ingen tur med hästen,
    vi ska på dop imorgon.
    Ha en skön helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. vilken härlig blogg jag hittade här, roligt att få titta in.
    Ha en fin fredagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Så trevligt det var att få se din härliga stora familj.
    En skön helg önskar jag dig!

    SvaraRadera
  6. Så trevligt att se bilder på hela familjen. Hoppas ni får en fin helg. Kram
    /Liv

    SvaraRadera
  7. Halloj, vilken härlig och fin presentation av alla på Stolpås.
    Ja jag hörde av mamma och faster att det är sjukt mycket snö däruppe.
    Jag längtar så efter att få gräva och plantera och klippa buskar och känna den härliga jorddoften, men men den som väntar...

    Hoppas ni får en härlig helg
    kram kram Ninna

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig presentation av er! Då väntar vi med spänning på att de som ännu inte bloggdebuterat skall göra det.

    SvaraRadera
  9. Härligt att bo allihop tillsammans på gården. Kan tänka mig att det är extra mysigt också, att ha barnbarnen så nära in på:-)
    Ha en skön helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera