lördag 14 juni 2014

Sommarnatt

Ljumma sommarnätter känns så magiska. Nu är klockan över midnatt. Jag gick nyss ett varv runt gården med hunden för att titta till hästarna och hämta posten. Och var bara tvungen att ta med kameran också.


Det är ljummet i luften och dimman lägger sig som vanligt över åkrarna.



Korallen väntar på morgondagens träning och allt är så tyst. Jag älskar tystheten på landet. Det finns inget bättre. Det är en riktig lyx som gör att jag kan slappna av.


Gården ligger stilla efter dagens alla bravader. Syrran har tagit studenten och släkten har varit på besök. En underbar dag, ett fint minne. 



Nu har alla gått hem till sig, så nu ska även jag gå och knyta mig.

Kram Sandra

1 kommentar:

  1. Så oerhört vackert! Ja, sommarkvällar är magiska och svåra att lämna. Man vill helst inte missa en endaste sekund av dem.
    Hälsa systern och gratulera!

    SvaraRadera