fredag 6 juni 2014

Sommartider

Hästarna fick ytterligare sommarbete att gå på idag, dom bara mumsar och mumsar. Så gott att se. Helt plötsligt märkte jag att jag bara stod och tittade på dom istället för att jobba med staketet!


Gubben

Klara


Jag älskar den svenska floran, röddockor, smörblommor, midsommarblomster och alla dom andra!
Jag skulle kunna vara ute dygnet runt dessa tider. Ljumma sommarmornar och kvällar är de allra bästa att jobba på. Har kommit på mig själv med att gå in alldeles försent på kvällarna, men det kan inte hjälpas! Det finns såå mycket roligt att göra både med djuren och i trädgården och på gården i allmänhet så jag önskar att jag inte behövde sova, även om det bästa med gårdsliv är att man sällan har svårt att somna efter allt kroppsarbete som förekommer. Det är en fantastisk känsla att slänga ner sig i sängen på kvällen och bara känna sig helt utmattad och nöjd med sin dag! 



Vore det inte för flugorna så skulle jag vara avundsjukast i världen på de här två krabaterna nu i dessa sommartider. 



Ha en fantastisk dag! 

Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar