onsdag 18 januari 2012

Hej!

Jag blev tipsad av min svägerska (sandra) att det fanns möjlighet att dela med sig av gårdslivet på denna blogg så jag tänkte att jag skulle presentera mig och min familj som också bor här på Stolpås gård.



Det här är jag (Sofia) och min dotter Lilly



.











Det här är Nicklas (min sambo) och Lilly












Vi har bott på Stolpås Gård i snart 2 år. Vi flyttade in april 2010 bredvid svärföräldrar och svägerskor och man kan säga att vi var lite nervös i början hur det skulle vara att bo så nära varandra. Men jag kan säga nu efter 2 år att det har gått hur bra som helst. Jag är glad att jag har en del av familjen så nära.

Den presentationen får räcka för idag!
Vi har vår kära Ludde också men han får ni träffa en annan dag!


1 kommentar:

  1. Vilken trevlig presentation av din fina lilla familj;))

    kramizzzz

    SvaraRadera