måndag 23 januari 2012

På tal om sommaren

När vi ändå är inne på sommaren så hittade jag nyss några egna bilder från den blomstrande delen av 2011. När dessa bilder togs hade jag några veckor tidigare köpt mig en häst, nämligen min stora bjässe Gubben. Vi hade precis kommit igång med ridningen och det fungerade riktigt bra (även om han, som gammal travare, inte riktigt fattar galoppen, så att säga)! Men jag var vid denna tidpunkt så nyfiken på hur han var att köra, så jag fick tag på en gammal loksele och började tömköra. Notera nu att jag aldrig testat detta förrut.

Men inte var det något att vara nervös över, han är ju en pärla! Med hjälp av grannen (som har travhästar) så har jag nu lärt mig köra och det är hur roligt som helst!



Jag kan inte förneka att jag saknar sommaren, så är det bara.
Men samma sak säger man om vintern när sommaren är kommen så passa på och njut av snön nu!

/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar