torsdag 19 januari 2012

Så vem är Ludde?

Jag tänkte idag presentera vår lilla (med stor betoning på lilla) Ludde!





 Ludde är vår kära lilla shetlands ponny här på gården. Han har bott här sedan i höstas. Han är 5 år och hingst. En väldigt berest 5 åring då han kommer ända från Lysekil, i västa Götalands län. Han spenderar dagarna med Sandras häst Gubben och verkar nöjd här på gården när vi varierar aktiviteterna med:
ridning;









 promenader;













och tömkörning;

Tanken är att jag ska köpa en vagn men har tyvärr inte hittat någon än som passar.
Har du en? :) Hör av dig!
(vissa av bilderna är lånade från Sandras blogg för hon är en sådan duktig fotograf) 

Tack och Hej från mig och Ludde!

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder, känns nästan som om Ludde skulle röra på sig på bilden;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig:))vilken härlig blogg du har,hit kommer jag gärna igen:))
    Alnö,jag har en kompis som är därifrån.Hon bor nu här uppe & är en hästmänniska hon med/jejje

    SvaraRadera
  3. Ursöt ponny, vilken goding.

    Ha en fin vecka // Lissen

    SvaraRadera