tisdag 31 januari 2012

Vår?

Igår sa farmor något som fick mig att börja fundera: "Känner du inte våren i luften?"

Vår? Ja, kanske.

Och bara för att det är sagt så kommer det säkerligen en sjuhelsikes vinter nu i februari.

Men tanken på vår fick mig utsökt att tänka på sommaren och därmed bjuds det på en sommarbild denna afton. Detta är en bild som jag i smyg tog på föräldrarna i somras när dom intog växthuset för en fika (eller är det en flaska som står där på bordet?).


Ha en fin tisdagskväll!
/Sandra



3 kommentarer:

  1. hej hej! Ja det ser väldans trevligt ut...flaskan också! Natti Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket hos mej! ja min älskade pudel Bamse är en stor kärlek! Han blir 12 år nu i mars så vi har känt varandra länge. Nu börjar han att se dåligt, men är pigg som en valp ändå. Vi skaffade ju den andra hunden, Wille, i somras. han är ju en malteser. Och Bamse levde verkligen upp när han fick en kompis. Mina hundar är så underbara,, vet inte vad jag skulle gjort utan dom!
    Du är alltid välkommen tillbaka till oss!
    Kram Miriam, Bamse och Wille!

    SvaraRadera
  3. Trots -13 grader och rikligt snöfall fick jag en liten våraning idag...ljuset var annorlunda och det doftade "vår" ute.
    Kram

    SvaraRadera