måndag 2 april 2012

Howdy!

Igår hade jag vänner på besök. Karl, Henke och Amanda sökte sig ut på Alnös småvägar för middag och en tur på hästryggen! Henke hade nämligen aldrig suttit på en häst förut och var sugen på att provrida som en äkta cowboy. Amanda red första biten (och visade att det inte var så farligt) sedan kastade sig cowboyen upp:





Bilderna är lånade från Facebook.

Alla överlevde och Crown skötte sig utmärkt, så nu kan jag andas ut.

Tack för en toppenkväll guys!
Nästa gång blir det trav, galopp, hinder och en hands fattning!

/Sandra

Ps. Bara så att ni i släkten vet, så fyller jag år snart, och westerntränset matchar dåligt till den vanliga sadeln. Så jag hintar nu om att jag önskar mig en westernsadel i present. Okej?

2 kommentarer:

  1. Är det inte så att en bild säger mer än tusen ord?!
    Det ser riktigt bra ut på bilderna.
    Bra att "förbereda" lite innan man fyller år. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk önskar...Tre Tanter!

    SvaraRadera