onsdag 18 april 2012

Western

I helgen var vi alltså i Stockholm och roade oss. Jag har länge velat gå på Western Store i Stockholm, så jag och syster begav oss dit och köpte lite prylar. Dom håller till i en urmysig lokal i Gamla Stan. Titta gärna in på deras hemsida och bli inspirerad av western: www.westernstore.se.
Vi hade en trevlig vistelse och mamma Sussi köpte en massa blommor och buskar på trädgårdsmässan. 

När vi sedan rullade hemåt på söndagen så svängde vi förbi Vannsätter och plockade upp en westernsadel till mig! Tjoho, tack gode gud för skatteåterbäringen. 

En riktigt fin sak som ser läcker ut på hästen, och faktum är att jag tror han gillar den!


Vi tog en tur idag och tränade på lite enklare westernövningar och med tanke på att jag är nybörjare och han är en travhäst så gick det riktigt bra! Jag ska be någon på gården att ta på en bild på oss vid nästa ritt så ni får se.




Men nu är det dags för mig att ta några tabletter och gå och vila, huvudet är som en järndank - om inte värre.

Trevlig onsdag till er alla!
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar