måndag 16 april 2012

Supershear

Hej igen bloggen!

Jag tog en paus en stund, och under den pausen hann jag med en hel massa. Som att först dra på mig halsont, sedan en rejäl förkylning och idag (när jag motvilligt gick till läkarn) fick jag reda på att jag har bihåleinfektion. Nu är det en 10 dagars penicillin kur som väntar. Men jag hann också släpa mig iväg till Stockholm över helgen, även om det kanske inte var mitt allra smartaste drag, med tanke på hälsan. Men mer om den resan i ett annat inlägg.

Idag kikade jag igenom ett paket pappa beställt från Bole (www.boleproducts.se - jätte bra sida om du vill köpa något till din djurgård!).
Han har nämligen köpt en fårsax. En riktigt räser till och med! Till hösten ska jag börja klippa våra får själv, vilket ska bli himla spännande!


Så här ser själva motorn ut, jag måste köra igång den och prova någon dag. För skojs skull.

Ha en underbar kväll!
/Sandra


2 kommentarer:

  1. Hej Sandra! Tack för titten,visst är det kul att fixa till håret emellanåt:)) Ha det gott ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du bör nog inte ta paus ifrån bloggen om det får sådana otrevliga konsekvenser.
    Hoppas att du kryar på dig riktigt snabbt!

    SvaraRadera