tisdag 28 augusti 2012

8 kronor

Igår var jag på hästaffären för att köpa ridskor, och då helt plötsligt, såg jag lösningen på alla mina problem (ja, kanske inte alla, men ett i alla fall)! När man tar in hästarna i stallet när man är ensam så blir det lätt trångt i stallgången. Det går helt enkelt inte att ta in två samtidigt. Men var ska man då hä den ena medan man tar in den andra?
Ja, jag har knutit fast dem i det mesta som har funnits tillgängligt, men nu har jag äntligen hittat den perfekta lösningen, för 8 kronor!



I väntan på att gå in i stallet.

Det är roligt när man hittar så enkla lösningar på problem, och billiga! 

Ha en fin tisdag!
/Sandra

3 kommentarer:

  1. Haha, excellent solution and all that for 8 Kronor! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för söt kommentar hos mig, så trevligt för då hittade jag ju hit.
    Trevlig blogg!

    Ja vad skönt det är när man kommer på enkla och praktiska lösningar och billiga också :)

    Ha en riktigt fin fortsättning på veckan
    Välkommen tillbaka till mig :D
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Underbart att finna alla problems lösning för en så billig penning! :)

    SvaraRadera