fredag 11 april 2014

I hästhagen

Idag kände jag att det var dags för lite nya foton på hästarna. Så jag tog min kamera och gick till hagen. Gubben har för vana att rulla sig i den härliga leran VARJE dag. Lera kan ju vara himla praktiskt på sommaren i hans fall, då myggen är som tusan på honom, men nu är jag ganska less den. Men på något vis är han himla söt med sin struliga päls!

Gubben

Klara hade som vanligt mat hela manen;

Klara

Klara har väldigt fina ögon, lugna och snälla.


Ja hon har näästan lika fina ögon som Gubben, för han har de absolut mest fantastiska hästögon jag tittat in i:


Dom är så goa våra två hästar, vi är lyckligt lottade!

Klara & Gubben

Trevlig helg allesammans!
Kram Sandra



1 kommentar:

  1. Sååå fina bilder du tar jämt! Kan inte avgöra vilka ögon jag tycker är finast. :)

    SvaraRadera