tisdag 22 april 2014

Trälådor och böcker

Jag gillar verkligen trälådor, nya som gamla. Pärlådor, mandarinlådor, kistor, korgar - ja allt! Och igår hittade jag en ypperlig låda i tarktorgaraget, som pappa förvarade bult i. Lite för fin låda för bult tyckte jag och la över dem i nått annat och tog med fyndet in. Vi får se om han märker något. 


Jag har så otrolig mycket böcker och jag tycker det här var ett bra sätt att få undan några.
Jag satte ett knippe sly i en vas på toppen, mest för att det gick. Jag gillar verkligen att ta med mig våren in, även om dessa kvistar bara håller sig fräscha några dagar. 


Jag gillar alla sorters böcker, som kanske syns i denna blandning, vissa har jag läst - andra väntar på att bli öppnade.



Hoppas ni haft en fin påsk och att detta underbara väder fortsätter hålla i sig!

Kram Sandra

1 kommentar:

  1. Så fint. :) Älskar också trälådor! Bara så jäkla svåra att få tag i nu för tiden? Finns på Tradera men eftersom trälådor har blivit så hypat så är alla så överprisade haha... Bästa är väl att hitta på en loppis där något gammalt par säljer om inte vet värdet idag ;)

    SvaraRadera