tisdag 29 maj 2012

The circus is in town!

Igår var jag och Amanda på Cirkus Brazil Jack, hennes mamma hade nämligen fribiljetter som hon var snäll nog att låta över till oss! Tusen tack, vi hade en fantastisk kväll!


Häftiga tält och dräkter.

Amanda är på gång.

Jag älskar atmosfären på cirkus, färger
ballonger, sockervadd och musik.
Och allt i en enda röra!

Vackra artister.

Söta ponnys.

En cowboy!

En get som inte var rädd för höjder!

Underbara hästar.

Roliga clowner.


Cirkus är underbart! Lite senare i sommar ska jag ta med Lilly på Cirkus Maximum, jag hoppas att hon uppskattar det lika mycket som jag!

Ha en trevlig dag alla godingar där ute!
/Sandra

3 kommentarer:

  1. Oj, det var länge sedan jag var på cirkus, fast "Maximum" brukar komma hit varje år! Det var lite häftigt för några år sedan när de var i stan, och jag såg dem rasta sina elefanter! Inte var dag man ser elefanter på promenad i stan:-)(eller ja, på en gräsmatta i utkanten, men ändå!)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åå vad mysigt med cirkus, då är det liksom sommar nästan.
    Kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Vilken höjdarkväll!
    Ett cirkusbesök för min del innebär djup barryton i tre, fyra dagar samt lite andningsbesvär, tack vare den fåniga allergin mot hästar. Men det går det vara värt allt emellanåt !

    SvaraRadera