tisdag 8 maj 2012

Klokare?

Sådär ja, då var man ett år äldre. 23 år. Jag blev nog inge klokare av det. Men, men... Jag vill också passa på att tacka för all uppvaktning, jag såg att mamma Sussi hann före här på bloggen. Två fantastiska dagar, både igår när släkten var här och i söndags när vännerna var på besök!

Tusen, tusen tack för alla fina paket och lyckönskningar! Och tack till Carina på jobbet som också kom ihåg min födelsedag! Och jag får inte glömma att tacka för den underbara buketten och kortet som jag också fick på jobbet! Oj, oj vad bortskämd man är! 

Jag och mormor. Haha, hon fick verkligen till en stirrande blick!

En födelsedagsfin liten Wille.

Tack till alla ni underbara människor!

/Sandra & Wille



3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!
    Man blir nog inte klokare med åldern, men man får nog lite mer erfarenhet bara.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Då får man GRATULERA så här i efterskott! Du har hela livet framför dej Sandra,härligt! Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS i efterskott!
    Det är härligt med födelsedag, att bli firad och att fira. Och jag tror nog att du blev ännu klokare änn du redan var. :)

    SvaraRadera