söndag 19 februari 2012

Fotografering på Stolpås!

Jag, Sandra, håller på att starta ett fotoföretag med en vän, och idag kände jag att det var dags att fylla på portfolion lite.
Jag frågade min syster Theres om hon ville ställa upp som modell, vilket hon självklart ville och så drog vi igång hela karusellen!
Theres, som går stil/spa/hälsa på gymnasiet, fixade en supersnygg makeup på sig själv medan jag valde kläder som skulle passa temat. Och temat är country med lite retro-känsla.

Så här blev det:





Tack för att du ställde upp syster!
Är det mamma Sussis tur nästa gång kanske?

Nu när det är söndag så uppmanar jag er alla att tända lite ljus och bara mysa ikväll, det ska i alla fall jag göra!
Ha det gott!

/Sandra




4 kommentarer:

  1. Superfina bilder!
    Sv. Jag använder photoshop till finliret men jag vill ha ett snabbt och lättsammare program.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är kul att fotografera och du har tagit jättefina bilder på "countrytjejen".
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Super! Då snor jag dessa till hemsidan och galleriet ;)

    SvaraRadera