lördag 4 februari 2012

Idag kommer...


Ida

 Ida är min lillasyster och hon ska idag komma och hjälpa oss lite med våra hästar. Jag har lite problem med att longera Ludde då han hela tiden kommer in till mitten så idag ska Ida hjälpa mig med detta. Ludde har också varit lite sur på senaste tiden så vi ska titta lite på foderstaten och se om vi har gått ner för mycket med maten (i ett försök att slanka till honom lite:) och Sandra  är nyfiken på om man kan få Gubben att ta galoppfattning.

Ida har stor erfarenhet av hästar och ska idag agera expert då Sandra och jag är behov av lite stöd.


Ska fota under dagen så får ni en liten uppdatering senare om hur det gick för oss.
Trevlig Lördag på er alla! /Sofia

1 kommentar:

  1. Hej Sussi! Vilken tur att syrran kommer idag då.
    Ni är inte dåliga tycker jag med allt arbete med djur o gård..kram på dej Gunilla

    SvaraRadera