fredag 17 februari 2012

Morgonstund i kohagen

Solen var fantastiskt tjusig denna morgon, när jag kollade ut genom sovrumsfönstret gnistrade det verkligen i snön. Jag var bara tvungen att ta med mig kameran ut på en promenad, och denna gången gick vi till kohagen.

Frost i skägget, eller?


En av ettåringarna!
Solen värmer inte direkt, men den är fin.
Nyfiken i en strut.

Man kan undra om dom ser något med all lugg?




Trots att jag längtar efter sommaren så går det inte att undgå att vintern också är en härlig tid på året!

Gå ut och mys i snön, men klä på er ordentligt! 
Ha en fantastisk dag!

/Sandra

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra! Ljuvliga kort på vintern! Håller med såna här dagar är det allt fint o våren kommer tids nog! Trevlig fredag,hälsa mams / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Fina djurbilder. Grannen på andra sidan sjöviken har sådana som jag kan beskåda på min promenad.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera