lördag 4 februari 2012

Näst yngst

Hej!

Jag är ledsen att det har tagit sån lång tid för mig att presentera mig. Men bättre sent än aldrig.

Theres Engberg heter jag, 16 år, och är dotter till Sussi och Per, syster åt Sandra och Nicklas, svägerska åt Sofia och en stolt faster till gårdens sötaste tös, Lilly. Jag är inte skyldig till lika många djur på denna gård som min kära syster, men min kärlek till Stolpås är icke mindre trots det. Jag har bott är på gården hela mitt liv och skulle aldrig kunna tänka mig att bo någon annan starns.

Fotograf: Sandra. Modell: Jag.

Min persentation kommer tyvärr inte att bli längre, för nu måste förkylda och febriga jag vila, men jag kommer med fler inlägg när jag mår lite bättre.

Jag hoppas att det är bra med alla er och att ni får en jätte bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar