tisdag 4 september 2012

Fjällsemester

har Peppson och jag varit på!


Ätit gott och fikat ute i en alldeles underbar miljö...


Njutit av omgivningarna och lugnet på Kungsleden.


Med start i Sälen-fjällen,


sedan via Särna.


 I det vackra vädret


besökte vi Fulufjällets nationalpark med Sveriges högsta vattenfall,
Njupeskär.


För att sedan fortsätta mot Grövelsjön



och njuta av enastående campingplatser och campingmat!


Vi bara älskar fjällen!


Vädret var för det mesta strålande som tur var.


Kram på er,
Sussi och Peppson på gården

3 kommentarer:

  1. Campingliv är något vi också gillar, hela familjen. Så vi får med oss våra stora tonåringar (18 o 19 år) utan krus ;)
    Fjällvärlden är en verkligt stor tillgång i vårt land.
    Som barn var jag med min familj i Svenska och Norska fjällen på semestertid. Så jag vet hur underbart det är. Verkligen vackra bilder du bjuder på.
    Tack för att jag fick följa med på rundturen :)
    Ha en fin dag
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart enkelt det ser ut o härligt verkligen! Fina bilder du gumman ♥ Hälsa Peppson! Gunilla

    SvaraRadera
  3. Åh så vackra bilder, vad härligt det ser ut att campa i fjällen, det har jag inte gjort sen jag var liten.
    Fint med vattenfallet och naturen.

    Kram kram /Ninna

    SvaraRadera